quarta-feira, 30 de setembro de 2009

Meu presente

Trinta anos atras, meu presente do dia da secretária, chegou às 11:30, com seu sorriso lindo e seus lindos olhos. Meu pequeno Felipe, meu enorme presente, meu amor, minha vida! Agradeço a Deus por sua existência, seu carinho e seu imenso amor. A música mais tocada no dia 30 de setembro de 1979, quando nasceu meu moreno.  





Sad Eyes
( Robert John )

Looks like it's over, you knew I couldn't stay
She's comin' home today
We had a good thing, I'll miss your sweet love
Why must you look at me that way?
It's over

Sad eyes, turn the other way
I don't wanna see you cry
Sad eyes, you knew there'd come a day
When we would have to say goodbye

Try to remember the magic that we shared
In time your broken heart will mend
I never used you, you knew I really cared
I hate to see it have to end
But it's over

Sad eyes, turn the other way
I don't wanna see you cry
Sad eyes, you knew there'd come a day
When we would have to say goodbye

Sad eyes, turn the other way
I don't wanna see you cry
Sad eyes, you knew there'd come a day
When we would have to say goodbye

2 comentários:

Anônimo disse...

Parabéns Eldiza!!!
Linda postagem.
Beijos patagônicos.

Márcia Cristina disse...

Parabéns Edilza!!!!
Linda postagem!
Beijos patagônicos.